انواع پاکت ترحیم زیپ کیپ

برگزاری مراسم ختم از جمله رویدادهایی در زندگی است که ممکن است هر شخصی به اجبار مجبور به برگزاری آن شود. از دست دادن عزیزی در زندگی شوک سختی را به صاحب عزا وارد می‌کند، در کنار تحمل این شوک، فرد مجبور است برای مراسم ختم، تداکارات لازم را فراهم کند. برای اجرای  مراسم ختم، وسایل و ابزارهای مختلفی مورد نیاز است که باید تهیه شود.

ما در این مقاله از مجله رسام پک می‌خواهیم با شما در مورد یکی از وسایلی که به پذیرایی راحت‌تر و بهتر از مهمانان مراسم کمک می‌کند، صحبت کنیم. این وسیله پاکت ترحیم است، پاکت‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید به شکل ساده و در عین حال شکیل و جمع و جور، اقلام پذیرایی یا خیرات را در یک پک به مهمانان و افراد حاضر در مراسم ارائه کنید.

ویژگی‌های پاکت ترحیم

پاکت‌ ترحیم به صورت زیپ کیپ و معمولا از جنس پلاستیکی یا مقوایی هستند و در سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌گردند. اندازه‌های ۲۰ در ۳،۲۲ در ۳۲ و ۲۵ در ۳۵ از جمله رایج‌ترین سایزهای پاکت‌های ترحیم تولید شده در بازار هستند که قابل خریداری می‌باشد. در مجموعه رسام پک نیز شما می‌توانید پاکت بسته بندی ترحیم را در اندازه‌های ذکر شده سفارش دهید و خریداری کنید.

انتخاب سایز پاکت بسته بندی ختم را باید با توجه به اقلامی که می‌خواهید در پاکت قرار دهید، انتخاب نمایید. برای مثال اگر شما می‌خواهید که ۴ خوراکی خیرات را در داخل پاکت‌های ترحیم قرار دهید، سایز ۲۰ در ۳۰ انتخاب مناسبی است. برای پذیرایی از مهمانان و خیرات با ۷ خوراکی، بزرگ‌ترین سایز پاکت برای ترحیم یعنی اندازه ۲۵ در ۳۵ انتخاب مناسبی خواهد بود.   به طور معمول بیش‌تر پاکت‌های ترحیم با ابعاد ۲۰ در ۳۰ مناسب برای قرار دادن ۴ قلم کالا، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ارتباط با رنگ پاکت‌های ترحیم، طبیعتا مشکی انتخاب اصلی است و در بیشتر موارد، مشتریان پاکت‌های ختم مشکی رنگ را سفارش می‌دهند. اما در برخی موارد نیز برای مراسم چهلم و یا ترحیم افراد جوان، پاکت‌های ترحیم سفید رنگ نیز سفارش داده می شود.

قیمت پاکت پذیرایی ختم

قیمت پاکت پذیرایی ختم به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به آن تعیین می‌شود. نرخ ارز و به دنبال آن تورم موجود، از موارد اصلی تاثیرگذار بر روی قیمت پاکت است. زیرا مواد اولیه تولید انواع پاکت‌های بسته‌بندی از جمله پاکت‌های ختم، در خیلی موارد وارداتی وبه طور مستقیم با نوسانات ارز تغییر می‌کند.
در کنار نرخ ارز به عنوان یک فاکتور اصلی، موارد جزئی ‌تر دیگری نیز بر روی قیمت پاکت ترحیم تاثیر گذار هستند. مواردی مثل سایز، جنس و طرح پاکت را می‌توان در این ارتباط بیان کرد. برای مثال قیمت پاکت ترحیم زیپ دار یا همان پاکت زیپ کیپ ترحیم با پاکت ترحیم معمولی تفاوت دارد.

فروشگاه انتخابی شما که قصد سفارش و خرید پاکت ترحیم را از آن دارید، می‌تواند قیمت را متفاوت کند. برخی از فروشگاه‌ها با سود کمتر و  بدون واسطه سفارش و تولید انواع پاکت ترحیم را انجام می‌دهند و درنهایت می‌توانند این محصول را با قیمت کمتری به مشتریان عرضه کنند.

صنایع بسته‌بندی رسام پک با دارا بودن سال‌ها تجربه و با تولید انواع پاکت‌های بسته‌بندی از جمله پاکت‌های ترحیم در کیفیت بالا و مناسب‌ترین قیمت همواره سعی بر آن داشته است که رضایت مشتریان عزیز را به دست آورد. برای دریافت لیست قیمت انواع پاکت‌های بسته‌بندی ترحیم، می‌توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *