معرفی انواع پاکت کرافت

بسته‌بندی به عنوان یکی از معیارهای اصلی در سودآوری و میزان فروش مواد غذایی به شمار می‌رود. برای بسته‌بندی مواد غذایی انتخاب‌های زیادی وجود دارد، که بسته‌بندی و پاکت کرافت یک انتخاب محبوب به شمار رفته و مورد تایید و توصیه متخصصان تغذیه می‌باشد. کیسه‌های کاغذ کرافت، کاربرد زیادی دارد و می‌تواند برای بسته‌بندی انواع مختلفی از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به کار گرفته شود. ضمن اینکه انواع پاکت کرافت با محیط زیست نیز سازگاری دارند. اگر دوست دارید در مورد پاکت کرافت، کاربردهایی که دارد بیش‌تر بدانید و با جدیدترین مدل‌های پاکت کرافت برای بسته‌بندی مواد غذایی بیش‌تر آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله از رسام پک،مرکز خرید آنلاین پاکت بسته بندی همراه باشید.

بسته‌بندی با کیفیت و سلامت مواد غذایی، با پاکت‌های کرافت

پاکت بسته بندی کرافت در ابتدا به عنوان جایگزینی برای بسته‌بندی‌های پلاستیکی عرضه شد. اما کم کم پاکت‌های کرافت میان تاجران و صاحبان کسب و کارهای مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرد. از کفاشی‌ها تا فروشگاه‌های قصابی گرفته و تا انواع دیگری از صنایع به ویژه در صنایع غذایی، مدل‌های مختلف پاکت‌های کرافت را مورد استفاده قرار دادند.

انواع پاکت کرافت برای بسته‌بندی نوشیدنی ها، مواد غذایی، فست فودها و … گزینه ایده آلی است. همچنین به منظور بسته‌بندی مواد غذایی مختلف در خانه نیز انتخاب خوبی است. پاکت‌های کرافت به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند، می‌توانند برای نگهداری محصولات سنگین و با حجم زیاد نیز مورد استفاده قرار گیرند.

پاکت‌های کرافت از چه موادی ساخته شده اند؟

کاغذ کرافت با رنگ قهوه‌ای و خنثی یک کاغذ چند منظوره سازگار با محیط زیست و بسیار مقاوم است. این نوع پاکت از خمیر درخت صنوبر، کاج یا چوب نرم تهیه می‌شود. برای ساخت آن خمیر به چند ورق تقسیم شده و سپس خشک می‌شود. کاغذ کرافت برای بسیاری از مصارف از جمله بسته‌بندی مواد غذایی یکبار مصرف مثل غذاهای رستورانی وفست فودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پاکت‌های کرافت برای بسته‌بندی مواد غذایی چه مزیت‌هایی دارد؟

بسته‌های کرافت در بسیاری از صنایع مثل نانوایی‌ها، رستوران‌ها، قنادی‌ها و … مورد استفاده قرار گیرد که استفاده از آن مزایای زیر را به همراه دارد:

مقاومت و استحکام بالا

پاکت‌های کرافت در حقیقت پاکت‌های مقوایی بسیار مستحکم و در عین حال سازگار با محیط زیست هستند، که بیشتر برای بسته‌بندی مواد غذایی به کار برده می‌شود. این پاکت‌ها هم به صورت ساده و هم به صورت طراحی شده مطابق با سفارش مشتری عرضه می‌شود.

برخی از مدل‌های بزرگ پاکت کرافت، از قدرت حمل مواد غذایی تا وزن ۵ کیلوگرم برخوردار هستند و می‌توانند این میزان از مواد غذایی را بدون خطر پارگی نگه داری کنند. البته باید توجه داشت که ابزارهایی با انتهای تیز مانند چاقو می‌توانند به کیسه‌های کرافت آسیب بزنند.

ایجاد آسیب کم به محیط زیست

انواع پاکت کرافت، از جمله گزینه‌های بسته بندی سازگار با طبیعت است که آسیب کمتری را به محیط زیست وارد می‌کند. زیرا مقدار کمی از منابع طبیعی برای ساخت این پاکت‌ها به کار گرفته می‌شود، ضمن اینکه قابل بازیافت است. کاغذ کرافت از یک ماده طبیعی ساخته شده است. بنابراین پس از استفاده هیچ گونه تهدیدی برای طبیعت ایجاد نمی‌کند. فرآیند تولید بسته‌بندی کرافت هم با محیط زیست سازگار است.

طراحی و کاربرد متنوع

ساخت و تولید پاکت‌های کرافت با انعطاف‌پذیری زیادی همراه هستند. یعنی می‌توان این پاکت‌ها را در طرح ها، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف مطابق با سفارش مشتریان تولید کرد. ضمن اینکه امکان چاپ لوگوی برند مشتریان بر روی پاکت‌های کرافت وجود دارد.

طیف گسترده‌ای از بسته‌بندی کاغذ کرافت وجود دارد. شما می‌توانید آن‌ها را با نیازهای خود تطبیق دهید، که به شرح زیر می‌باشد:

پاکت کرافت تخت

این مدل بسیار نازک و در برخی موارد به صورت شفاف است. اگر مجصولات خیلی سنگینی ندارید و می‌خواهید آن‌ها را در دید مشتری برجسته سازید، این نوع گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

پاکت کرافت ایستاده

دارای ظرفیت زیاد و پایه محکم است. هنگامی که بر روی سطح صاف نصب می‌شود، به تنهایی در جای خود می‌ایستد.

پاکت‌های کرافت دسته دار  

این نوع پاکت‌ها با دسته‌های مختلف تولید می‌شود و برای حمل و نقل حجم زیادی از محصولات به کار گرفته می‌شود.

پاکت کرافت پنجره دار

در پاکت‌های کرافت پنجره‌دار محصول برای مشتری قابل نمایش است. بدین شکل جذاب‌تر بوده و مشتری را بیش‌تر به خرید تشویق می‌کند. ضمن اینکه کیفیت محصول داخل پاکت برای مشتری مشخص می‌شود.

ارزان و مقرون به صرفه

پاکت‌های کرافت با توجه به کیفیت و مقاومتی که دارند، گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌روند. به ویژه اگر در تعداد زیاد خریداری شود، قیمت تمام شده بسیار کاهش پیدا می‌کند. به منظور اطلاع از قیمت انواع پاکت کرافت سفارشی و آماده، می‌توانید با واحد فروش ما در مجموعه رسام پک در ارتباط باشید.

معایب بسته‌بندی‌های کرافت

پاکت‌های بسته‌بندی مواد غذایی کرافت با وجود نقاط قوت بسیار، یک نقطه ضعف قابل توجه نیز دارد و آن مقاومت ضعیف در برابر آب است. بنابراین، برای استفاده، پاکت‌های کرافت باید در مکانی خشک نگهداری شود. به بیان دیگر، اگر کاغذهای کرافت در نزدیکی منبع رطوبت قرار گیرد، ممکن است بر کیفیت محصولات داخل آن تأثیر منفی بگذارد. اگر چه برای نگه داری انواع مختلفی از مواد غذایی حتی سبزیجات گزینه مناسبی است، اما باید سعی کنید آن را حتما در محیط‌های خشک قرار دهید.

از کجا می‌توانیم پاکت‌های کرافت را سفارش دهیم؟

ما در مجموعه رسام پک برای تمام نیازهای بسته‌بندی مواد غذایی شما، انواع متنوعی از پاکت‌های کرافت را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در نظر گرفته ایم. بسته‌های کرافت ما با کیفیت عالی و قیمت‌های مناسب، می‌تواند نیازهای متنوع شما را برآورده کنند. ضمن اینکه برای بهره‌مندی از قیمت‌های تخفیفی ارزان‌تر می‌توانید پاکت‌های کرافت را در تعداد زیاد سفارش دهید. برای استفاده‌های تجاری حرفه‌ای و یا حتی استفاده‌های شخصی ما انواع مناسب پاکت‌های کرافت را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *