بسته بندی اسباب بازی

بسته بندی اسباب بازی

بسته بندی اسباب بازی اهمیت زیادی دارد. تولیدکنندگان جعبه اسباب بازی برای رده سنی کودکان، طرح ها و رنگ های خاصی را در نظر می گیرند. این طرح ها توجه کودکان را به شدت جلب می کند. طرح ها هم به گونه ای هستند که در نگاه اول، پیام و محتوا را منتقل می کنند تا برای کودکان در کمترین زمان قابل فهم باشد تا متوجه شوند با چه اسباب بازی مواجه هستند، بازی فکری، عروسک، ماشین کنترولی، لگو و . . . در بسیاری از موارد درون جعبه اسباب بازی قابل مشاهده است که از مقوا و طلق در طراحی آن استفاده شده است.

جنس جعبه اسباب بازی ها معمولا از مقوای پشت طوسی یا کارتن است. بسته بندی های امروزی به گونه ای طراحی می شوند که هیجان انگیز و جالب هستند که با ورود به قفسه اسباب بازی فروشی ها می توانید متوجه هیجان به کار رفته در طراحی و چاپ جعبه ها شوید.

طراحی ها معمولا از نوع کارتونی هستند و از تصاویر واقعی کمتر استفاده می شود. طرح های انتزاعی و کارتونی به خصوص شخصیت های انیمیشن ها برای کودکان بسیار هیجان انگیز هستند. طرح هایی با مضمون خنده و شادی و طنز همیشه روی جعبه ها چاپ می شود.

در طراحی و چاپ جعبه اسباب بازی والدین را نباید از یاد برد، چون آن ها انتخاب کننده نهایی اسباب بازی هستند و بیشتر از همه استانداردهای به کار رفته در اسباب بازی برایشان اهمیت دارد. بنابراین اطلاعاتی از قبیل مواد سازنده، رده سنی، کاربرد، نام برند و نحوه استفاده باید روی جعبه درج گردد. والدین همیشه به سلامت جسمی و فکری کودکان اهمیت می دهند و بنابراین برای انتخاب اسباب بازی تمامی موارد احتیاطی را در نظر می گیرند و بسته بندی باید به گونه ای طراحی شود که پیام استاندارد بودن را کاملا به والدین منتقل کند.

اولین تصویر ذهنی که از بسته بندی اسباب بازی کودکان در ذهن مان بوجود می آید، تصاویر و طرح های شاد و رنگارنگ است که بر اساس روان شناسی کودکان روی جعبه بسته بندی اسباب بازی ها طراحی و چاپ می شوند.

برای خرید انواع پک بسته بندی می توانید با کارشناسان رسام پک ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *