بسته بندی سبزیجات | خرید و سفارش انواع بسته بندی از کارخانه

بسته بندی سبزیجات

برای بسته بندی سبزیجات، هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید انواع مختلف بسته بندی را سفارش دهید. اما برترین نوع بسته بندی، که شکل ظاهری بسته بندی هم به بهترین نحوه ممکنه در غرفه فروشگاه ها نمایان شود، پاکت های بسته بندی است.

بسته بندی سبزیجات صادراتی

یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان سبزیجات به کشور های همسایه و اروپا ایران می باشد که امروزه بازار بسیار خوب و قابل توجه ای هم دارد.  به عنوان یک شغل با درآمد بسیار عالی گزینه بسیار خوب به شمار می‌رود. برای سفارش بسته بندی های صادراتی، پیشنهاد می کنیم در مرحله اول کشور مقصد را بررسی کرده و سپس اقدام به سفارش نوع بسته بندی کرده، زیرا هر کشوری نوع خاصی از بسته بندی را پذیرا است. به طور مثال برای کشور های اروپایی، باید برترین نوع های بسته بندی را سفارش دهید و برای کشور های خاورمیانه با توجه به هدف کاری می توانید بسته بندی های ارزان تری هم سفارش دهید. انواع بسته بندی ها و پاکت سبزیحات، در رسام پک، فروشگاه پاکت بسته بندی قابل سفارش است.

انواع بسته بندی سبزیجات تازه

در اکثر موارد برای سبزیجات تازه از بسته بندی های پلمپ شده استفاده نمی شود، زیرا محصول بعد از مدت کوتاهی مصرف می شود و نیازی به هزینه های زیاد برای بسته بندی تمام کمال وجود ندارد.

بسته بندی های فروشگاهی

بسیاری از فروشگاه های میوه و سبزیجات برای برند سازی بسته بندی مخصوص خود را با چاپ اختصاصی سفارش می دهند تا کالای خود را در بسته بندی اختصاصی به مشتری تحویل دهند.  برای این نوع بسته بندی پیشنهاد می شود، کیسه های یک طرف باز با چاپ و یک دستگاه کوچک پرس حرارتی برای پلمپ کردن بسته بندی سفارش دهند.

سبزیجات منجمد

برای سبزیجات منجمد پیشنهاد می شود از پلاستیک های زیپ کیف استفاده کنید. زیرا بسته بندی ساده و بدون مشکلی برای انجماد کردن سبزیجات می باشد.

چاپ 1 تا 12 رنگ FULL HD

شرکت رسام پک قادر به چاپ 1 تا 12 رنگ FULL HD با دو متد چاپی هلیو گراور و فلکسو می باشد، هیچ محدودیتی در چاپ یا تعداد رنگ های چاپی ندارد. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ تنها کافیست طرح مورد نظر خود را برای کارشناسان فروش رسام پک ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *