بسته بندی پیچ و مهره

بسته بندی پیچ و مهره

انواع بسته بندی ها در تمام ابعاد و ضخامت

به علت که رسام پک دارای خط تولید می باشد و یک واسطه نیست می تواند دقیقا آنچه که می خواهید را تولید کند از همین رو اگر بسته بندی پیچ و مهره شما دارای وزن بالایی است حتما نمونه های ضخیم تر را سفارش دهید. رسام پک، مرکز فروش پاکت بسته بندی هیچ محدودیتی در ابعاد تولید و ضخامت ندارد از همین رو اگر نمی دانید از چه بسته بندی می خواهید استفاده کنید کافیست آنچه که می خواهید بسته بندی کنید را به ما توضیح دهید تا بهترین نوع بسته بندی را با توجه به میزان هزینه شما به شما پیشنهاد دهیم.

تولید پلاستیک پيچ و مهره برای پخش عمده

بسیاری از فروشگاه ها به صورت کیلیویی پیچ و مهره خریداری می کنند، اما بسیار از تولید ها با استفاده از یک بسته بندی به همراه چاپ می خواهند برند خود را به فروش برسانند از همین رو برای آن دسته از افراد نیز می توانیم بهترین بسته بندی ها را با نازل ترین قیمت ها معرفی کنیم.

انواع پاکت های پلاستیکی

می توانید برای بسته بندی پیچ و مهره از پاکت های پلاستیکی استفاده کنید که دارای انواع مختلفی با مواد اولیه های گوناگونی است این نوع از پلاستیک ها عبارتند از نایلون زیپ کیف ، چسب دار ، وکیوم شده و …که برای مشاهده انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی روی قسمت لینک شده رنگی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *