تفاوت نایلکس دسته زنبیلی با نایلون دسته زنبیلی چیست؟

نایلکس و نایلون دسته زنبیلی

تفاوت نایلکس دسته زنبیلی با نایلون دسته زنبیلی چیست ؟در ظاهر هیچ تفاوتی ندارند اما جنس مواد اولیه نایلکسی مقاوم تر و براق تر از مواد اولیه نایلونی است که باعث حمل وزن بیشتر و قابلیت کشسانی بیشتر نسبت به نایلون می شود. اما این نکته هائز اهمیت است که پاکت بسته بندی  پلاستیکی( زنبیلی ) اصلا برای حمل بار های سنگین طراحی نشده و بیشتر به ظاهر جذاب آن اهمیت داده می شود و در بیش از 99% مواقع نایلون های دسته زنبیلی را همراه با چاپ سفارش می دهند تا بازده تبلیغاتی مناسبی را دریافت کنند.
برای اینکه بتوانید تفاوت نایلون و نایلکس را بفهمید، کافیست آن ها را لمس کنید. زیرا نایلکس صدای بسیار بیشتری نسبت به نایلون تولید می کند که به علت ضربه پذیری بالا تر نایلکس است. این نوع پلاستیک بیشتر برای فروشگاه های لباس و پوشاک، داروخانه ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و این دسته از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ 1 تا 8 رنگ FULL HD روی نایلکس

همانطور که پیش تر گفتیم در بیشتر موارد نایلکس دسته زنبیلی را به خاطر ظاهر جذاب و خاص سفارش می دهند که با یک طراحی و چاپ با کیفیت بتواند بازده فروش و برند سازی فروشگاه شما را انجام دهد و بسیار کمتر دیده می شود که این نوع را با یک رنگ پایه و بدون چاپ سفارش دهند.

هر نوع تصویری با هر تعداد رنگ با کیفیت تضمینی توسط رسام پک چاپ خواهد شد ، قیمت چاپ نیز بر اساس تعداد رنگ های موجود در تصویر شما قیمت گذاری خواهد شد از همین جهت برای دریافت قیمت دقیق کاقیست تصویر مربوطه را برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما در لحظه قیمت را به شما ارجاع دهند.

انواع نوع های نایلون دسته بندی و انجام کلیه امور سفارش سازی

رسام پک به علت تولید کننده بودن قابلیت انجام هر نوع سفارش سازی روی نایلون را برای مشتری فراهم می کند، یکی از معروف ترین نوع های سفارش سازی نایلکس دسته زنبیلی تولید به صورت ته کاست یا بغل کاست است که موجب افزایش حجم بسته بندی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *