دستکش یکبار مصرف نایلونی

دستکش یکبار مصرف نایلونی

تولید و پخش عمده دستکش یکبار مصرف پلاستیکی

رسام پک آماده به تولید و پخش عمده انواعدستکش یکبار مصرف نایلونی، دستکش‌های پلاستیکی، نایلونی و نایلکسی است، همچنین قادر به ارسال آن در سریع ترین زمان ممکنه به تمام نقاط ایران می باشد. در صورتی که برای نقاط محروم می خواهید سفارش دستکش بدهید و افراد ارگانی نیستید، تخفیف بالایی به شما داده خواهد شد.

بسته بندی دستکش پلاستیکی

دستکش بعد از تولید می تواند به صورت فله ای برای مشتری ارسال شود و مرحله بسته بندی به عهده خود مشتری باشد ، همینطور می توانید با توجه به تعداد هر بسته بندی یک بسته بندی مناسب و ارزان قیمت نیز سفارش دهید. بسته بندی ها می تواند به صورت جعبه کیسه ای همانند دستمال کاغذی باشد یا پلاستیک های بسته بندی عادی باشد.

قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی

قیمت دستکش با توجه به قیمت مواد اولیه روز پتروشیمی بر حسب کیلوگرم گذاشته می شود که افزودنی های خاص بهداشتی نیز تاثیر مستقیمی در قیمت گذاری دارد، به هر میزان که سفارش شما بالاتر باشد میزان ضایعات تولید پایین تر خواهد رفت که دست ما را برای قیمت گذاری های پایین تر باز خواهد کرد.

افزودنی های بهداشتی برای دستکش یکبار مصرف

برای کاربرد بیشتر دستکش برای مقابله با ویروس و انواع باکتری ها می توان از افزودنی های مختلفی استفاده کرد تا هیچ گونه عوامل خارجی قادر به حفظ مکان روی دستکش نباشد ، این افزودنی ها می تواند میزان مقابله دستکش را با عوامل خارجی به میزان قابل توجه ای افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *