معرفی 8 نوع پاکت متالایز

پاکت متالایز چیست؟

پاکت متالایز چیست؟

پاکت های متالایز معمولا از مواد پلاستیکی پلیمری ساخته می‌شوند که توسط یک لایه‌ی فلزی مانند آلومینیوم، پوشانده شده‌اند. این فیلم‌ها ظاهری کاملاً مشابه با فویل‌های آلومینیومی دارند و باقیمت پایین‌تری در بازار عرضه می‌شوند. سلفون متالایز دارای کاربردهای زیادی در دکوراسیون، ساخت لیبل‌های الکتریکی، محصولات الکترونیکی، عایق‌بندی و بسته‌بندی مواد غذایی هستند. پاکت متالایز ساندویچ و همبرگر یکی از انواع همین فیلم متالایز است که به حفظ گرما و بهداشت غذا کمک می‌کند. این روش باعث می‌شود پاکت متالایز در حین سبکی جلوه‌ی براق آلومینیوم را نیز داشته باشد. پاکت متالایز ایستاده، پاکت متالایز زیپدار، پاکت متالایز شفاف و… از انواع پاکت متالایز هستند.

معرفی انواع پاکت های متالایز

  • انواع پاکت های متالایز عبارتند از:
  • پاکت متالایز ساندویچی
  • پاکت متالایز همبرگری
  • پاکت متالایز ایستاده
  • پاکت متالایز زیپدار
  • پاکت شفاف متالایز
  • پاکت متالایز طلایی
  • پاکت فویل آلومینیوم
  • پاکت پستی سفید متالایز (نقره ای)

پاکت متالایز ساندویچی

پاکت های متالایز ساندویچی یک نوع خاصی از پاکت ها هستند که لایه ی رویه آن ها به کمک پودر فلزات ( مانند آلومینیوم ) در ضخامت و قطر بسیار کم پوشیده شده است. این نوع پاکت در زندگی روزمره هم بسیار مورد اسفتده قرار میگیرد و متداول میباشد ولی به خاطر اینکه در ساخت آن از مواد پلی اتیلن استفاده شده است، بیشتر اوقات برای ساندویچ های سرد توصیه میشود.

پاکت متالایز ساندویچی به طور کامل مواد غذایی را گرم نگه می‌دارد و مانع انتقال رطوبت و روغن به بیرون میشود و بسیار سالم و بهداشتی است. رنگ براق ابن نوع پاکت های ساندویچی نیز به دلیل استفاده ازاین نوع فلزات (آلومینیوم) می باشد. یکی از معروف ترین و مورد استفاده ترین نوع های بسته بندی ساندویچ نمونه های ساده متالایز یا همان BOPP است که به رنگ آلمینیومی مشاهده می شود اما بسیاری از رستوران ها و فست فود ها به دنبال یک بسته بندی خلاقانه و شیک هستند بگونه ای که بتوانند برند خودشان را بر روی پاکت قرار بدهند که این گونه باعث تبلیغ بیشتر هم شود.

از این رو می توان ضخامت متالایز را زیاد تر کرده و از چاپ های اختصاصی برای پاکت های سفارسی و خاص استفاده کرد . از این پاکت متلایز ساندویچی به‌ عنوان کاور و روکش ساندویچ به جای کاور و روکش نایلونی یا کاغذی استفاده می‌شود. پاکت های متالایز ساندویچ در تعداد بالا و به صورت کیلویی نیز به فروش می‌رسد. جنس این پاکت ها از پلی اتیلن متالایز شده میباشد که از پوشاندن فیلم پلی اتیلن با فلز آلومینیوم حاصل میشود.

پاکت متالایز همبرگری

پاکت متالایز همبرگری برای کاور همبرگر استفاده می‌شود. این نوع پاکت ها تمام قابلیت ها و ویژگی های پاکت و نایلون متالایز ساندویچ را دارند و تنها تفاوت آنها اختلاف در سایزشان است که این پاکت متناسب برای سایز همبرگر تولید می‌شوند. این بسته بندی ها به‌عنوان رول متالایز یا سلفون متالایز هم شناخته می‌شوند.

پاکت متالایز ایستاده

این مدل پاکت که با عنوان متلایز ایستاده شناخته میشوند برای چاپ رنگی عالی هستند و رنگ ها را بسیار شفاف و طبیعی نشان می‌دهند. پاکت های متالایز نسبت به پاکت های کاغذی در برابر رطوبت و دما مقاوم تر است. پاکت متلایز به دلیل جنسی که دارد به هیچ وجه اجازه‌ی رد شدن و عبور نور خورشید را نمی‌دهد و به همین علت است که برای بسته بندی محصولات حساس به نور بسیار مناسب است. این پاکت بسیار مستحکم و قوی است و به‌راحتی پاره نمی‌شود و قابلیت بسته بندی مواد غذایی تر و فریزری را هم دارد.

پاکت متالایز زیپدار

پاکت متالایز زیپ دار مانند پاکت متالایز ایستاده است و تمام فواید آنرا دارا می باشد به گونه ای که تنها تفاوتش وجود یک زیپ کیپ در بالای پاکت است که باز و بسته کردن بسته بندی را برایمان راحت می‌کند. پاکت متالایز زیپدار برای بسته بندی محصولاتی که به طور روزانه استفاده می‌شوند مثل قهوه و شکر مناسب تر است.

این پاکت بسته بندی به علت داشتن قسمتی در پایین پاکت که به آن کاست گفته می شود این امکان را به بسته بندی می دهد تا به درست ایستادن پاکت بسته بندی کمک کند و به صورتی قرار می گیرد تا طراحی پلاستیک بسته بندی و توضیحات و نوشته های بسته بندی بصورت کامل از بالا تا پایین در معرض نمایش قرار گیرد.

پاکت های ایستاده بصورت پاکت زیپ کیپ دار و بدون زیپ کیپ با سایز های مختلف و در ابعاد گوناگون بسته به مقدار محصولی که باید در آن بسته بندی شود از پاکت زیپ دار کوچک تا زیپ کیپ سایز بزرگ و بشکل زیپ کیپ دسته دار تولید و روانه بازار می شوند.

پاکت شفاف متالایز

پاکت شفاف متالایز از فیلم متالایز ساخته می‌شود و معمولاً سه طرف آن دارای دوخت است. پاکت ایستاده زیپ دار شفاف متالایز در ضخامت های پایین و با مقاومت مناسب تولید می گردد و این مسئله باعث می شود تا این پاکت ایستاده پلاستیکی بسیار مقرون بصرفه و شیک برای استفاده عموم باشد و تعداد این پاکت متالایز زیپ دار در هر کیلو گرم بیشتر از پلاستیک زیپ دار با ضخامت های بالا باشد.

این پاکت ها یک پنجره شفاف دارند یا یک سمت آن ها کاملاً شفاف است و کاملاً مواد بسته بندی شده را نشان می‌دهند. این لایه‌ی شفاف از نایلون، سلفون یا پلاستیک های دیگر ساخته می‌شود. پاکت ایستاده زیپدار شفاف متالایز یکی از مدل های بسیار پر کاربرد پاکت زیپدار می باشد که برای بسته بندی محصولات مختلفی همچون حبوبات و… یا به صورت کلی تمام چیزهایی که نیاز داریم محتویات داخل پلکت را ببینیم کاربرد فراوانی دارد. معمولا از این نوع پاکت در صنایع غذایی، قهوه، آرایشی بهداشتی، پروتئینی و شیرینی و شکلات استفاده میشود.

پاکت متالایز طلایی

پاکت متالایز طلایی یکی از پرطرفدارترین پاکت متلایز رنگی است. چرا؟

به این دلیل که متالایز در رنگ های مختلفی تولید می‌شود و محدودیتی ندارد و نکته اصلی در محبوبیت آن این است که پاکت متالایز طلایی برای کسب و کار های نوپا یا کسب و کار هایی که بودجه کافی برای طراحی و چاپ ندارند بسیار مناسب است زیرا رنگ زیبا و طلایی این پاکت ها بسیار چشم‌گیر است و نظر مشتری را به خود جلب میکند و این امر باعث می شود این بسته بندی نسبت به سایر بسته بندی ها متمایز شود.

پاکت فویل آلومینیوم

این پاکت هم از ورق های نازک فویل آلومینیوم ساخته شده است. چاپ روی پاکت فویل آلومینیوم امکان‌پذیر است. ازآنجایی‌ که این بسته بندی آلومینیومی لایه‌ی داخلی پلیمری را ندارد مناسب برای بسته بندی مواد اسیدی، قلیایی یا مواد غذایی حاوی نمک نیست زیرا برخورد طولانی‌مدت این مواد با فویل آلومینیومی ممکن است خطرناک باشد و عوارض بدی را به همراه داشته باشد.

پاکت پستی سفید متالایز (نقره ای)

برای ساخت پاکت‌های پستی هم از سه لایه استفاده می‌شود که لایه رویی آن کاغذی و لایه زیرین آن از جنس یک فلز سبک و مقاوم مانند آلومینیوم است. به همین دلیل محیط داخلی آن‌ها براق و روشن است.

در فرایند تولید و ساخت، این لایه‌ها به هم فشرده می‌شوند و به سادگی نمی‌توان آن‌ها را از همدیگر جدا نمود. به همین علت از نفوذ رطوبت و آب در این پاکت‌ها جلوگیری می شود و نور نیز نمی تواند از آن عبور کند. البته این نکته را نباید فراموش کرد که استحکام این پاکت‌ها آن‌قدر نیست که بتوان از آن‌ها برای ارسال وسایل شکننده و گران قیمت استفاده کرد.

به همین دلیل نمیتوان برای ارسال اشیاء لبه دار یا تیز که باعث میشوند این پاکت ها پاره شوند استفاده کرد. به علاوه در آن‌ها امکان قرار دادن اشیای حجیم و بزرگ نیز وجود ندارد. چرا که این پاکت‌ها در برابر فشار داخلی مقاوم نبوده و ممکن است پاره شوند. ولی در مقابل شما می‌توانید از این پاکت‌ها برای ارسال اسناد کاغذی مهم استفاده کنید.

اسنادی که تا نخوردن یا خیس نشدن آن‌ها در طول ارسال برایتان مهم است و باید بدون هیچ‌گونه آسیبی به مقصد برسند. از این پاکت ها میتوان برای ارسال پول نقد نیز استفاده کرد چرا که پول نقد حجم زیادی نداشته و ابعاد آن نیز برای قرارگیری در پاکت مناسب است. برای ارسال مواردی همچون کارت‌های ملی، شناسنامه، پاسپورت، گواهینامه یا کارت‌های بانکی هم از همین پاکت‌ها در اندازه‌های متفاوت استفاده می‌شود.

گروه بازرگانی رسام پک همواره به دنبال کسب رضایتمندی مشتریان محترم خود بوده است. این مجموعه مفتخر به ارائه خدمات تولید پاکت متالایز و پاکت ساندویچی و پاکت همبرگری با بهترین کیفیت و با هزینه ای مناسب با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته روز دنیا می باشد. برای سفارش میتوانید با ما تماس بگیرید یا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید تا وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

جمع بندی

اگر صاحب یک اغذیه‌فروشی هستید و بعد از تهیه ساندویچ به پاکت‌هایی مقاوم و با کیفیت خوب نیاز دارید. یا قصد دارید با خانواده یا دوستان خود به پیک‌نیک بروید و خودتان مسئول آماده کردن ساندویچ‌های خانگی هستید، اینجاست که پاکت متالایز ساندویچ کار بسته‌بندی را برایتان ساده‌تر می‌کند.برای خرید آنلاین پاکت بسته بندی می توانید با رسام پک تماس بگیرید.پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *