نايلون بسته بندی لواشک | تولید و فروش انواع نایلون | رسام پک

نايلون بسته بندی لواشک

بسته بندی های تکی

طی چند سال اخیر تولیدات بی شماری دست به تولید لواشک های مجلسی کرده اند که نیاز به دو نوع بسته بندی با پلاستیک است، که نوع اول آن بسته بندی مادر برای بسته بندی کل است و دومی بسته بندی های تکی که خود لواشک را درون آن قرار می دهند.  در بعضی موارد نیز از یک لایه سلفون برای پلاستیک زیر لواشک نیز استفاده می شود که کارخانه جات رسام پک قادر به تولید تمامی موارد قید شده است. رسام پک، مرکز فروش پاکت بسته بندی قادر به تولید انواع محصولات پلاستیکی با مواد اولیه پلی اتیلنی است که بیشتر مصرف پلاستیک در دنیا به همین مواد اولیه اختصاص داده شده است، نايلون بسته بندی لواشک که یکی از این تولیدات است.

پلاستیک برای لواشک

یکی دیگر از پلاستیک های بسته بندی برای لواشک که هم برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای تولیدی ها پلاستیک زیر و روی لواشک است که بیشتر بدون چاپ و به صورت ساده مورد استفاده قرار می گیرد این نوع پلاستیک دارای ابعاد گوناگونی است که هیچ محدودیتی در ابعاد تولید وجود ندارد.

چاپ 1 تا 8 رنگ full hd

یکی از مهم ترین موارد برای کارخانه های تولید لواشک و دیگر مواد غذایی برند شدن تولیدی آن ها است که این امر تنها با چاپ روی بسته بندی میسر می گردد اما در صورتی که از یک چاپ با کیفیت به همراه یک طراحی شیک و مناسب داشته باشد .هیچ محدودیتی در چاپ وجود ندارد و می توان هر گونه تصویری با هر تعداد رنگ را روی پلاستیک چاپ کرد .

تولید انواع سلفون لواشک

نايلون بسته بندی لواشک دارای نوع های مختلفی است یا شاید بهتر است بگویم هر برند تولیدی نایلون مخصوص لواشک خود را سفارش می دهد از همین رو هر نوع بسته بندی که در ذهن دارید را می توان تولید کرد همینطور مشاوران ما می توانند با توجه به میزان هزینه شما بهترین نوع بسته بندی را پیشنهاد کنند .

نایلون فودگرید چیست ؟

پلاستیک فودگرید ماندگاری زیادی دارد و از مواد اولیه ای استفاده میشود که داری مواد نانویی نیست و مواد پایه آن بر حسب مواد فود گری یا همان غذایی می باشد. از همین رو به علت رعایت کردن تمام موارد بهداشتی برای این نوع از پلاستیک یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی مواد غذایی از جمله لواشک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *