نایلون بسته بندی دوغ | خرید سفارشی در اندازه و تعداد دلخواه

نایلون بسته بندی دوغ

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

بسیاری از کارخانه های تولید شیر ابعاد سفارشی خود را به ما ارجاع می دهند، یا اینکه از ابعاد معمول استفاده می کنند، اما به هر حال می توانید نایلون بسته بندی دوغ در هر ابعادی با هر نوع رنگ چاپی که بخواهید از مجموعه رسام پک، مرکز فروش  پاکت بسته بندی سفارش دهید.

چاپ 1 تا 8 رنگ full hd

یکی از اصلی ترین دلایل برای برند شدن استفاده از یک چاپ با کیفیت به همراه یک طراحی مناسب می باشد از همین رو کیفیت چاپ و تولید را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می دهیم و همینطور در زمینه طراحی نیز می توانیم به شما کمک کنیم یا کل طراحی را به ما بسپارید.

جنس تولید نایلون دوغ از جیست؟

نایلون سه لایه دوغ باید دارای جنسی مقاوم با میزان قدرت و کشش بالایی داشته باشد تا با افتادن یا فشار زیاد دچار پارگی نشود از همین رو از جنس سلفون صدفی با مواد اولیه opp لمینت رو cpp استفاده می شود.

تولید با مواد فودگرید و کاملا بهداشتی

این نوع پلاستیک به علت ارتباط مستقیم با مواد خوراکی باید از مواد اولیه کاملا قابل لمس با مواد خوراکی تولید شود که به اصطلاح فودگرید می گویند. باعث اخذ مدرک بهداشتی شما می شود. از همین رو رسام پک تمامی موارد بهداشتی برای تولید نایلون بسته بندی دوغ از ریز تا درشت را کاملا رعایت می کند و با کیفیت تضمینی به دست شما می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *