نایلون بسته بندی علوفه

نایلون بسته بندی علوفه

یکی از مهم ترین موارد در تولید نایلون بسته بندی علوفه ضخامت و مقاومت بالا است، زیرا باید وزن های بالایی را تحمل کند. از همین رو رسام پک، فروشگاه پاکت بسته بندی کیفیت تولید و مقاومت بالا نایلون را به صورت تضمینی ارائه می دهد، زیرا از کیفیت کاری خود ایمان داریم.

نایلون علوفه در تمام رنگبندی ها

بسیاری از دامپروران و کشاورزان با توجه به نیاز خود از رنگبندی های مختلف برای نایلون های  علوفه استفاده می کنند، از همین جهت تولید این نوع پلاستیک در تمام رنگبندی ها انجام می شود.
کیفیت رنگ پاشی: یکی از اصلی ترین دلایل برای بسته بندی علوفه نتابیدن نور خورشید روی موارد بسته بندی است. از همین حیث رسام پک رنگپاشی را به صوت 100% و در تمام رنگبندی ها انجام می دهد.

چاپ روی نایلون بسته بندی

به طور کلی نایلون علوفه به دو صورت تولید می شود، یکی به صورت ساده برای استفاده های از پیش تایین شده و دیگری برای فروش، که نمونه هایی که برای فروش عمومی هستند. باید یک پلاستیک بسته بندی همراه با چاپ مورد استفاده قرار گیرد تا میزان فروش شما برای فروش عمومی به بالا ترین حد ممکنه برسد. یکی از مهم‌ترین موارد در فروش عمومی نایلون بسته بندی ذرت علوفه ای چاپ آن است، زیرا تنها دلیلی که باعث ترقیب مشتری به خرید می شود موارد چاپی نوشته شده روی نایلون و مشخصات محصول است.

تولید در تمام ابعاد

هر کشاورزی با توجه به موارد مصرفی، پلاستیک علوفه را در ابعاد مختلفی سفارش می دهند. از همین رو با توجه به درخواست مشتری می توان نایلون بسته بندی علوفه را در تمام ابعاد و ضخامت ها تولید کرد، این نکته حائز اهمیت است که با افزایش ابعاد نایلون باید ضخامت و مقاومت آن نیز افزایش یابد که موجب افزایش هزینه ها می شود. یکی از پراهمیت‌ترین موارد در رابطه با نایلون بسته بندی مواردی مانند علوفه که دارای وزن های سنگینی است استفاده از یک نایلون مقاوم همراه با قابلیت حمل وزن بالا است، از همین رو رسام پک کیفیت و مقاومت نایلون را تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *