نایلون بسته بندی همبرگر

نایلون بسته بندی همبرگر

بسته بندی با توجه به میزان هزینه سفارش دهنده و نوع نیاز فرد سفارش دهنده، متفاوت است. زیرا بسته بندی‌های پلاستیکی دارای نوع های بسیار زیاد و گوناگونی است که با تماس با مشاوران ما در رسام پک، مرکز فروش انواع پاکت بسته بندی می توانید اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

جنس بسته بندی مواد غذایی

با توجه به این که نایلون بسته بندی همبرگر و مواد غذایی به صورت مستقیم با پلاستیک در تماس است باید تمامی موارد بهداشتی مورد توجه قرار گیرد که این موارد به طور کامل در تولیدات رسام پک با استفاده از مواد اولیه فود گریدی و چاپ از داخل به صورت آینه اجرا می شود. جنس پلاستیک بسته بندی مواد غذایی باید با توجه به نوع مواد غذایی تشخیص داده شود برای همبرگر پیشنهاد ما استفاده از مواد اولیه opp و copp است که دارای مقاومت بسیار بالایی است که قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی هم دارد.

بسته بندی همبرگر برای رستوران ها ( کاغذ بسته بندی همبرگر)

رستوران ها همانند تولیدی ها نیاز به یک پلاستیک بسته بندی وکیومی ندارند و تنها به یک تکه پلاستیک برای پیچیدن به دور ساندویچ همراه با چاپ برند دارند که این مورد نیز قابل تولید و تامین توسط رسام پک می باشد.

چاپ 1 تا 8 رنگ FULL hd ( طراحی بسته بندی همبرگر )

یکی از مهم ترین موارد در دیده شدن نایلو ن بسته بندی همبرگر و یا محصول در غرفه فروشگاه ها و برند سازی استفاده از یک طراحی مناسب و گیرا همراه با چاپ با کیفیت است که رسام پک کیفیت چاپ را به صورت تضمینی ارائه می دهد و در صورت درخواست مشتری موارد طراحی را نیز به عهده خواهد گرفت همینطور نمونه های چاپ آماده نیز موجود می باشد که باعث کاهش قیمت چاپ به ضورت چشم گیری می شود .

بسته بندی های وکیوم برای گوشت ( بسته بندی همبرگر منجمد )

یکی از مهم ترین موراد برای بسته بندی های گوشت شرخ کرده خام یا همان همبرگر قابلیت نفوذ ناپذیری هواست که باعث تازه نگاه داشتن محصول می شود از همین رو پیشنهاد ما برای گوشت خام استفاده از نایلون وکیوم است. یکی از مهم ترین موارد چه در نایلون بسته بندی همبرگر و دیگر موارد بسته بندی مواد غذایی برای برند سازی استفاده از یک بسته بندی شکیل و قابل توجه توسط مشتری است که گروه تولید رسام پک با نازلترین قیمت ها می تواند انواع نوع های بسته بندی مواد غذایی را اختیارتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *