پاکت آجیل و خشکبار در طرح و اندازه های مختلف

پاکت آجیل و خشکبار در طرح و اندازه های مختلف

پاکت آجیل و خشکبار در فروش این نوع از ماده غذایی نقش مهمی را بازی می‌کند. همان طور که می‌دانید که انواع آجیل و خشکبار از جمله مواد خوراکی پرطرفدار است که در فروشگاه‌های مختلف سراسر کشور به صورت آنلاین و حضوری به فروش می‌رسد. آجیل به شکل بسته‌بندی و فله‌ای عرضه می‌شود. اما در حال حاضر نوع بسته‌بندی آن را بیش‌تر در فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم. از آنجا که آجیل‌ها و مدل‌های مختلف خشکبار با قرار گرفتن در معرض هوا به مدت طولانی، ممکن است کیفیت خود را از دست دهند، بسته‌بندی بیش‌تر مورد توجه تاجران فعال در این حوزه قرار گرفته است.

بسته‌بندی آجیل و خشکبار چه مزیت‌هایی دارد؟

بسته‌بندی آجیل و خشکبار می‌تواند میزان فروش را افزایش دهد. بسته‌بندی‌های شیک، مشتریان را به خرید تشویق می‌کند. به ویژه اگر بسته‌بندی از جذابیت کافی برخوردار باشد و نکات بازاریابی را رعایت کرده باشد.

در کنار زیبایی و جذابیت ظاهری که بسته‌بندی آجیل و خشکبار دارد، به افزایش ماندگاری و تازه ماندن آجیل در طول زمان نیز منجر می‌شود. دانه‌های آجیل و برخی از خشکبار زمانی که در معرض هوا قرار می‌گیرد، ممکن است بعد مدتی از نظر طعم دچار افت کیفیت شوند، اما بسته‌بندی این اتفاق را به تاخیر می‌اندازد. استفاده از پاکت آجیل و خشکبار برای بسته‌بندی این محصول را از نقطه نظر بهداشتی نیز می‌توان بررسی کرد. بدون شک عرضه و فروش هر نوع مواد غذایی به صورت بسته بندی، بهداشتی‌تر است.

برای بسته‌بندی آجیل از چه نوع پاکتی استفاده می‌شود؟

تا اینجا فقط از پاکت آجیل و خشکبار صحبت کردیم، حالا می‌خواهیم بدانیم اصلا این پاکت‌ها از چه جنسی هستند و بهترین نوع پاکت برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بیش‌تر پاکت‌های آجیل و خشکبار از جنس کاغذ کرافت است.

پاکت‌های مورد استفاده برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار از جنس کاغذ کرافت است. این مدل از پاکت ها، از سولفات خمیر پالپ طی یک فرایند شیمیابی، ساخته می‌شوند. پاکت‌های کرافت از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و برای نگهداری و بسته‌بندی مواد غذایی مختلف مانند انواع آجیل و خشکبار به کار برده می‌شوند.

پاکت‌های کرافت خشکبار، از مواد طبیعی غیر سمی ساخته شده اند، از این نظر کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کرده، ضمن اینکه قابل بازیافت می‌باشند. پاکت‌های کرافت در رنگ‌های سفید و قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شوند و هیچ گونه عطر خاصی هم ندارند.

مزیت‌های استفاده از پاکت کرافت برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار

در بخش قبل در مورد مزیت‌های پاکت‌ها و به طور کلی بسته‌بندی آجیل و خشکبار صحبت کردیم. با افزایش صادرات آجیل و خشکبار، بدون شک مزایا و کاربردهای بسته بندی، بیش از بیش خود را نمایان می‌سازد. اما چرا پاکت کرافت، چرا معمولا از این نوع پاکت برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار استفاده می‌شود. پاسخ این سوال را می‌توان در مزایا و کاربردهای پاکت کرافت جستجو کرد که این مزیت‌ها به شرح زیر است:

ظاهر زیبا و شکیل

پاکت آجیل و خشکبار از جنس کاغذ کرافت، ظاهر زیبا و شکیلی دارد و می‌تواند با تنوع زیادی در طرح و مدل‌های مختلف تولید شود. در دنیای تجارت امروز، ظاهر و نمای بیرونی هر محصولی بر جلب نظر مشتری و میزان فروش تاثیر بسیار زیادی دارد. این موضوع در مورد آجیل و خشکبار نیز صادق است، چه بسا که حتی برای این محصول می‌تواند نقش بیش‌تری را ایفا کند. پاکت‌ها کرافت با توجه به تنوع، رنگ و طرح‌های مختلف و همچنین به دلیل امکان چاپ بر روی آن می‌تواند بر میزان فروش تاثیر مثبت ایجاد کند.

قیمت مناسب

پاکت‌های کرافت در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا و شکیل، از قیمت معقولی برخوردار هستند و یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار به شمار می‌روند.

بهداشتی بودن

پاکت آجیل و خشکبار کرافت، به صورت سه لایه بوده و از یک لایه بهداشتی فود گرید نیز برخوردار است. همین امر به حفظ کیفیت محصول داخل پاکت کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود که آجیل و خشکبار موجود در آن تا قبل از باز شدن پاکت، تغییر طعم و عطر ندهند. ضمن اینکه به دلیل سه لایه بودن از ورود هوا، گرد و غبار، رطوبت و آلودگی‌های محیطی به داخل بسته جلوگیری می‌کند.

پاکت‌های آجیل و خشکبار را از کجا بخریم؟

خرید پاکت آجیل و خشکبار در اندازه، طرح و مدل دلخواه از طریق مجموعه رسام پک امکان‌پذیر است. برای سفارش انواع پاکت کرافت ایستاده، زیپ کیپ، دسته دار و … می‌توانید با مشاوران بخش فروش ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *