پلاستیک بسته بندی ماسک

پلاستیک بسته بندی ماسک

رسام پک تولید کننده انواع پاکت بسته بندی و محصولات پلی اتیلنی، قادر به چاپ و تولید سلفون، نایلون و تمام نوع های پلاستیک بسته بندی ماسک می باشد. با ما همراه باشید تا انواع بسته بندی ماسک از گران قیمت ترین تا ارزان ترین نوع را به شما معرفی کنیم.

انواع بسته بندی ماسک

  • بسته بندی جعبه ای
  • بسته بندی پلاستیکی

حتی برای بسته بندی های جعبه ای بسیاری از شرکت های تولیدی نیاز به یک بسته بندی پلاستیکی برای خود ماسک تکی داخل جعبه نیاز دارند، در غیر این صورت ماسک بدون بسته بندی پلاستیکی و به صورت خام داخل جعبه قرار می گیرد. بسته بندی های پلاستیکی به نوع های مختلفی تقسیم بندی می شوند که می توان به سلفونی ( متالایز ، opp و … ) ، نایلونی ، و انواع پلاستیکی اشاره کرد که هزینه بسیار کمتری نسبت به جعبه بسته بندی به خود اختصاص می دهند.

آیا بسته بندی های پلاستیکی یا سلفونی ماسک که هزینه کمتری دارد کیفیت پایین تری نسبت به نمونه های جعبه ای دارد؟ خیر، بلکه می توانید با استفاده بسته بندی پلاستیکی شیک و مناسب، بسته بندی بسیار جذاب تری نسبت به جعبه های کارتنی داشته باشید.

چه مقداری می خواهید برای بسته بندی هزینه کنید؟

میزان هزینه ای که می خواهید برای پلاستیک بسته بندی ماسک صرف کنید تاثیر مستقیمی به برند سازی و افزایش فروش شما دارد ، می توانید از یک بسته بندی نایلونی با یک چاپ ساده استفاده کنید که کم هزینه ترین نوع بسته بندی برای ماسک می باشد یا می توانید از پاکت های متالایزی یا همان آلمینیومی استفاده کنید که خاصیت چاپ پذیری و مقاومت بسیاری بیشتری دارد. نکته دیگر این است که باید بازار هدف خود را بشناسید زیرا این امکان وجود دارد با یک بسته بندی بسیار گران قیمت و شیک شاید آن بازده ای که در ذهن داشته اید را نتوانید بگیرید.

بسته بندی ماسک n95

تمامی شرکت های تولید کننده این مدل ماسک تنها به یک بسته بندی مادر اکتفا نمی کنند و برای هر ماسک داخل بسته بندی نیز یک بسته بندی پلاستیکی اختصاصی در نظر می گیرند که در بیشتر موارد نمونه سلفونی یا نایلونی ساده بدون چاپ است زیرا هدف های تبلیغاتی در بسته بندی مادر انجام شده است.

چاپ 1 تا 8 رنگ full hd

هر نوع طرح یا چاپی که مد نظر دارید امکان چاپ با بالا ترین کیفیت همراه با مشخص شدن ریز ترین جزییات قابل تضمین است. همینطور برای شخصی سازی قیمت نیز شرکت رسام پک از متد های چاپی گوناگون با قیمت های متفاوتی برای شما فراهم می کند تا با میزان هزینه شما هماهنگ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *