کاربرد پاکت بسته بندی کود و سموم کشاورزی

همانطور که می‌دانید کود و سم یکی از مواردی است که بر روی رشد و نموی گیاهان بسیار تاثیرگذار است. کودها مواد مغذی مورد نیاز یک گیاه را تامین می‌کنند. همچنین سم یکی از عواملی است که گل و گیاه را در برابر آفت هم حفظ می‌کند. پس نباید اهمیت یک کود را برای رشد، کشت و برداشت گیاه نادیده گرفت. اما آیا تا به حال به بسته‌بندی‌ها و پاکت‌های کود شیمیایی دقت کرده‌اید؟ ما در این مقاله از رسام پک قصد داریم شما را با کاربردهای پاکت‌های بسته‌بندی کود و سموم کشاورزی آشنا کنیم.

اهمیت پاکت بسته‌بندی

کاربرد پاکت بسته بندی کود و سموم کشاورزی یکی از مسائلی که در اینجا اهمیت زیادی دارد. ممکن است افراد در حجم بالایی کود شیمیایی برای گیاهان خود نیاز داشته باشند که اگر پاکت نامناسب باشد انتقال و جابه‌جایی آن بسیار سخت خواهد شد. همچنین بسته‌بندی باید با کیفیت بوده تا بتوان کود را از کارخانه به مزارع رساند. بنابراین می‌توان گفت کیفیت پاکت بسته‌بندی هم برای افراد و هم برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است. پاکت‌های کودهای شیمیایی در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین جنس پاکت‌های کودهای شیمیایی نیز بسیار مهم است. این پاکت‌ها باید جنسی داشته باشند که از روی هم به راحتی سر نخورند. یعنی به عبارتی میان پاکت‌ها باید نوعی اصطحکاک وجود داشته باشد. این موضوع بیشتر در هنگام حمل و نقل و یا نگهداری در انبار خود را نشان می‌دهد.

چند نوع از پاکت‌های موجود در بازار برای کودهای شیمیایی مناسبند که عبارتند از: 

  • پاکت‌های بغل گاست
  • سه طرف دوخت
  • باکس پوچ
  • پاکت ایستاده زیپ‌دار

پاکت‌های کودهای شیمیایی معمولاً به صورت چند لایه تولید می‌شوند. زیرا در این صورت کود و سموم بهتر محافظت می‌شوند. یکی از برگه برنده‌های ما در رسام پک نسبت به سایر رقبایمان دقیقاً همین جاست.

ویژگی‌ها و امکانات مفیدی که پاکت بسته‌بندی کود و سموم رسام پک  را از سایر پاکت‌ها متمایز می‌کند:

  • پانچ آویز
  • گوشه گرد
  • سوپاپ تخلیه گز
  • پانچ آسان باز شو

تولیدکننده‌ها می‌توانند اطلاعات مفیدی در رابطه با محصول، شرکت تولید کننده، شکل و طرح محتویات را روی پاکت چاپ کنند. این موارد زیبایی خاص و منحصر به فردی را به محصول می‌بخشد. همچنین موجب ایجاد تفاوت میان محصولات مشابه می‌شوند. در این شرایط رضایت خریدار جلب خواهد شد؛ زیرا افراد به خرید اجناسی تمایل بیشتری دارند که از بسته بندی زیبا، کارآمد و متفاوتی برخوردار باشد.

انواع پاکت بسته بندی صنعت کود و سموم

پاکت باکس پوچ

یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین نوع بسته‌بندی در صنعت کود و سموم کشاورزی، پاکت‌های باکس‌پوچ هستند که با ظاهری زیبا و فضای بهینه در انبار، محصول شما را محافظت می‌نمایند.

پاکت بغل‌کاست

این نوع از پاکت، متداول‌ترین نوع بسته‌بندی برای وزن‌های بالای پنج کیلوگرم هستند که برای محصولات با حجم متفاوت استفاده می‌شود.

پاکت‌‌های ایستاده

پاکت‌های ایستاده زیپ‌دار و بدون زیپ عموما برای محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وزن آنها کمتر از ۳ کیلوگرم بوده و ایستایی بسیار خوبی دارند.

پاکت سه طرف دوخت

مقرون به صرفه ترین نوع بسته‌بندی، پاکت‌های سه طرف دوخت هستند که با ظاهری زیبا محصول شما را معرفی می‌نمایند.

کاربرد پاکت بسته بندی کود و سموم کشاورزی

  • جلوگیری از نفوذ هوا و نور به داخل پاکت‌ها
  • افزایش ماندگاری کود و سم
  • چاپ ظریف و با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *